Mzdový účetní / mzdová účetní (s využitím výpočetní techniky)
Zahájení kurzů se nám blíží!!!
Termín kurzů: Začínáme v lednu 2025
Zaměření kurzu:
Absolvent se po absolvování kurzu orientuje v mzdové účetnictví od základů po požadavky na profesi mzdový/á účetní.
Vstupním požadavkem je:
* pro frekventanty i s nižším než ukončeným středním vzděláním, znalost základů obsluhy osobního počítače
** pro min. střední vzdělání, min. 18 let, znalost základů obsluhy osobního počítače
Rozsah kurzu: *200 hod / **120 hod + zkouška
* hodinová dotace pro frekventanty i s nižším než ukončeným středním vzděláním
** SŠ - hodinová dotace pro frekventanty s minimálně ukončeným středním vzděláním (tj. bez požadavku na maturitu)
(dle zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, ve znění pozdějších předpisů)
Kapacita kurzu: max 20 účastníků, min 8 účastníků
Obsah kurzu:
- Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
- Mzdové účetnictví – význam a role v organizaci, práva a povinnosti zaměstnance a zaměstnavatele
- Personální agenda - osobní spis, osobní dotazník, ochrana osobních dat, shromažďování osobních údajů
- Zákoník práce: Pracovní poměr. Pracovní smlouvy. Dohody. Pracovní doba. Překážky v práci.
- Odměňování: rozdíl mzda a plat. Druhy příplatků. Průměrný výdělek. Dovolené.
- Zdravotní pojištění a pojistné na sociální zabezpečení: Povinnosti účastníků. Výše pojistného a způsob výpočtu, vyplňování formulářů
- Daň z příjmů: Prohlášení poplatníka, Roční zúčtování daně. Nezdanitelné částky. Slevy na dani a daňové zvýhodnění, Vyúčtování daně ze závislé činnosti a vyúčtování srážkové daně
- Pracovní neschopnost: Dočasná pracovní neschopnost. Ošetřování člena rodiny. Náhrada mzdy. Dávky nemocenského pojištění. Ochranná lhůta. Podpůrčí doba.
- Srážky: Druhy srážek. Postup provádění srážek. Exekuce
- Důchodové pojištění: Důchodový systém ČR. Evidenční listy důchodového pojištění.
- Pracovní úrazy a nemoci z povolání
- Náhrady za služební cesty: Platná legislativa. Cestovní výdaje. Zahraniční pracovní cesta. Druhy cestovních náhrad.
- Zaměstnávání cizinců, povinnosti zaměstnavatele
- Příklady k procvičování a konzultace
- Mzdové účetnictví na počítači (Účetní systém POHODA): Nastavení SW POHODA. Založení karty zaměstnance, výběr pracovního poměru, výběr pojišťovny, přiřazení slev na dani. Mzdová uzávěrka – docházka, srážky, zpracování mezd, zaúčtování mezd, interní doklady, ostatní závazky. Tiskové sestavy – nástup a výstup, roční zúčtování, měsíční uzávěrka, úrazové pojištění (čtvrtletní), roční zúčtování, evidenční list důchodového zabezpečení. Formuláře.
Místo konání: kombinovaná forma
MS Teams; Soukromá obchodní akademie, spol. s r. o. Svatováclavská 1404, 438 01 Žatec
Kontakt:
mobil: +420 777 609 908
sekretariat@soazatec.cz
Cena kurzu: ** 12 000 Kč / * 18 000 Kč
Uchazeč evidovaný na Úřadu práce ČR si zajistí předem schválení úhrady zvolené rekvalifikací (škola uchazeči vystaví ke schválení – Potvrzení rekvalifikačního zařízení o ceně rekvalifikačního kurzu) – kurz tomuto uchazeči hradí Úřad práce ČR.
Jak a kde se přihlásit?
Přihlášku je možné podat na sekretariat@soazatec.cz, volně ke stažení:
Přihláška do rekvalifikačního kurzu | Stáhnout pdf Stáhnout word |
Storno podmínky
Storno poplatek za zrušení kurzu ze strany účastníka kurzu
Účastník kurzu může odstoupit z kurzu před jeho zahájením, a to na základě doručení písemného storna (e-mailem, poštou), přičemž pro vrácení storno poplatku je rozhodující datum doručení písemného storna!
Při storno účasti na rekvalifikačním kurzu do 14. dne před zahájením kurzu, bude účastníkovi vrácena uhrazená zálohová částka ve 100% výši.
Při storno účasti 8 dní – 13 dní před zahájením kurzu – bude účastníkovi vrácena uhrazená zálohová částka v 50% výši.
Při storno účasti 0 dní – 7 dní před zahájením kurzu – možnost uplatnění storno poplatku zaniká v plné výši ve prospěch organizátora.
Storno přihlášky ze strany účastníka v případě již uhrazené plné výše za kurz (vystavená faktura z naší strany a uhrazena ze strany účastníka či zaměstnavatele) bude stržen administrativní poplatek ve výši 15% z celkové fakturované výše.
Stornování závazné přihlášky je nutné zaslat:
1) e-mail: sekretariat@soazatec.cz
2) poštou na adresu školy
Storno poplatek vám bude doručen nejpozději do 14 dnů od doručení písemného storna z kurzu a jeho následném potvrzení.
Storno poplatek za zrušení kurzu ze strany organizátora kurzu
Při zrušení kurzu ze strany organizátora, vám vrátí organizátor 100% uhrazené zálohy, a to do 14 dní od sdělení o zrušení kurzu nebo nabídne stejný (jiný) kurz v novém termínu.
Odstoupení ze strany účastníka během kurzu
V případě odstoupení účastníka kurzu v průběhu konání kurzu a neuhrazené plné výše kurzovného, je povinen účastník doplatit kurzovné do plné výše, a to na základě vystavené faktury.
O škole
IČ: 25124811
IZO: 600011020
Adresa
Kontakty
Mobilní telefon: +420 733 712 250
e-Podatelna: sekretariat@soazatec.cz
Preferovaný způsob komunikace je e-mail.